glad påsk!

dålig update från min sida, men ni vet vad jag sagt..

iallfall, jag vaknade för 1 timme sen ungefär och sen dess har jag bara setat och kollat runt på datorn.
pappa kommer och hämtar mig mellan 12-2 tiden eftersom jag ska vara hos han i helgen =)
min mage kurrar som en symfoni orkester som cornelia säger  ;) haha!
jag borde duscha men eftersom ingen är hemma vill jag inte göra det eftersom jag hatar att duscha när jag är ensam hemma.. usch!
nu ska jag ta och göra den där spellistan linnea har tjatat på mig om, hon vill att jag ska göra en spellista på spotify av alla låtar jag har på min ipod, bäst jag sätter igång eftersom det är ungefär 100 låtar ;)

GLAD PÅSK PÅ ER SOM FORTFARANDE LÄSER DENNA DÅLIGA BLOGG! :-D

Kommentarer
Postat av: elsa

Glad påsk :)

2011-04-26 @ 10:56:28
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0