1000000000000 år senare

har inte vart inne på någon av bloggarna på jag vet inte hur länge men så fick jag nyss en tankeblixt att skriva ett inlägg på den här bloggen så då fick det väl bli av då..

har vart på träning nyss och tidigare var jag i skolan. 
för er som inte vet går jag i nian nu och har gått där i en vecka eftersom det var för 1 vecka sen sommarlovet slutade :(
har haft ett hur underbart sommarlov som hellst, och slutet vart precis som vi hade tänkt oss.
Jag, lollo, jeka, nea, conki, mickan, magda och madde drog till sthlm och var där i 3 nätter och 4 dagar :-D
och jag har gjort något som jag aldrig mer tänker göra, åkt frittfall på grönan, fyfan vad det var hemskt!!!!

nu ska jag ta och gå och ta mig någon macka eller något sen ska jag sova för imorgon har vi något som kallas domnarvsstafetten i skolan där man är uppdelade i olika lag och så ska man springa/cykla 9 olika sträckor tror jag att det är, men iallafall så måste jag vara utvilad tills dess så nu måste jag gå!

ska försöka ta tag i bloggen igen, för just nu ser den ut som en soptipp....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0