Life is ours, We live it our way

förlåt, var sjuk igår men jag orkade inte blogga då..
men tar igen de nu :)

igår var jag som sagt sjuk , är fortfarande sjuk nu, eller inte direkt sjuk men jäkligt förkyld fortfarande..
fick mina linser igår också! ni kan få en vääldigt dålig webb bild om ni vill :)
har inte vant mig med linserna än och pappa blev inte så glad när jag berättade de för ena linsen åkte ur och han skulle hjälpa mig att öppna linsskyddet och ja... haha men det är mitt liv så jag gör som jag vill!
ska gå upp och packa för i natt sover jag hos nora med lollo :)
ska nog packa med mig 1 ton med näsdukar, det kan nog behövas ;)

oh god! kan det ens finnas fulare människa?!

Kommentarer
Postat av: elsa

det blev jättefint pelin.! :)

2011-02-25 @ 20:34:22
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-02-26 @ 00:10:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0