22.30

okej, jag kollade nyss på statistiken och den var inte bra!
förlåt att jag inte har bloggat men jag bloggar faktiskt mer på andra bloggen, alltså den jag och stina har tillsammans som heter " stinaelinlovisa.blogg.se" . 
så om jag inte lagt in något här på länge som jag inte gjort nu kan ni alltid kolla in där för där uppdaterar vi ganska ofta!
men lova mig en sak att ni inte får låta bli att kolla in här också för då blir jag ledsen (:

idag har jag gjort illa mig, vilket jag vet mina kompisar tycker är ganska vanligt ;)
men nu har jag gjort illa mig mycket.
det var så här att idag på idrotten så hade vi redskaps gymnastik och så skulle vi så handstående mot en vägg, och då gjorde jag det men mina armar vek sig så jag ramlade ner på huvudet och fick grymt ont i nacken, så nu har jag jätteont i nacken och det har "spridit" sig ner till min rygg så jag har både ont i ryggen och i nacken så det har gjort ont när jag har skrattat och hostat också.. :(

där har ni anledningen till att jag har ont, men mamma har nyss masserat mig så det lär väl bli lite bättre nu hoppas jag..
idag har jag bara varit hemma eller jag var iväg och handla med mamma och maya en snabbis annars har jag varit hemma sen jag kom hem från skolan.
har tränat lite på spanskan också som jag ska kunna flytande typ tills imorgon bitti eftersom det är då jag har min spanskalektion.. :P
ganska logiskt elin ;)
nu ska jag sova, godnatt på er sötisar!!
ge mig bara sommar!!
oj, förresten!
haha en sak ni inte kommer tro om mig om ni känner mig.
nästa år ska jag åka kortvasan som är 3 mil lång!
haha fatta att jag ska stå på ett par skidor i 3 mil!! 
HAHAHAHAH, ganska kul om man tänker efter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0