det har varit lite omständigheter

det har varit lite omständigheter dom närmaste dagarna, därför inte orkat blogga..

sitter nu och väntar på att min storasyster ska komma och hämta mig och sen åker vi in till falun och kollar på detdär skidgrejsimojset ;)
det är väldigt fint väder ute men det blåser ganska kallt.. :(
när jag kommer hem sen ska jag göra klart mode-inlägget på andra bloggen sen får vi se om jag kanske ska på bio med systern också, isåfall ska vi se "hur många lingon finns det i världen". den varkar vara skitkul ju, söta små personer med i den också!! :')

har för tillfället tappat skriv förmågan, för jag vet inte vad jag ska skriva, så jag återkommer senare :)
pussochkramochnypistjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0