23.29 | saknar sommar & blond

hej på er!
förlåt att jag inte bloggat någonting men jag har sportlov så ni kanske kan ha förståelse att jag har andra saker att göra nu, eller ja att vila och vara med kompisar :)

tänkte berätta lite snabbt vad jag gjort under dagarna jag inte bloggat

Måndag:
Hade myskväll med mina tjejer Lollo, Mickan, Magda, Linnéa och Jeka. Vi gjorde pizza, kollade på film och myste bara :)

Tisdag:
Var med Lollo sen kom Nora och var med oss sen sov jag och Nora hos Lollo. Nora och jag kollade på Wallander - Dödsängeln, den var bra faktiskt!
Onsdag:
Lollo vaknade vid 10 tiden och jag sov till halv 12 typ, haha och Nora låg vaken i sängen, sen gick vi ner och bakade Kladdkaka, den blev ganska kladdig vilket var bra eftersom det heter kladdkaka, haha
sen gick jag hem och jag och mamma åkte till Ica maxi direkt när jag kom hem, när mamma skulle betala gick det inte så hon fick lov att åka hem och hämta pengar medans jag var kvar på där och sen blev de träning och nu sitter jag här och ska  precis gå ut med tallriken och sen gå upp i duschen sen sova! :)

nu måste exakt ALLA som läser min blogg kommentera om vad dom vill ha mer av!!
jag har verkligen inga idéer alls, så nu får ni skriva annars lägger jag ner bloggen!
jag saknar sommar & mitt blonda hår!!!

måste prata med mamma om jag får lägga i blonda slingor i sommar, saknar verkligen mitt blonda hår..

vilken färg är bäst?

BLOND



eller

BRUN




skriv vad DU tycker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska ha brunt

2011-03-03 @ 10:25:48
Postat av: elsa

det är fint båda!

men ljust är extra fint på sommaren, och mörkt é fint på vintern :)



jag tycker om när du har alla dom där fina bilderna på dig, eller på annat. Bilder, helt enkelt ;-))

2011-03-03 @ 20:07:57
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l e

du passar i båda men du är så fin i brunt, älskar just din bruna färg! :)

2011-03-04 @ 10:59:32
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0