JAG VILL!

fatta hur snyggt det skulle vara att tatuera sig på revbenen, foten eller armbågen, nu menar jag inte på själva armbågen utan om man har armen klistrad mot kroppen, alldeles ovanför armbågen, det skulle vara SKIT snyggt!
eller om man hade bakom örat eller "mellan" fingret och tummen!

det sitter en elin som är huuuuur sugen som helllst framför datorn och skriver detta nu!

eller på axeln, så här:
kom just att tänka på en jävligt smart sak!
kanske ska önska mig en tatuering i konfirmationspresent? :-D
det var det jag hade att säga idag!

puss elin

Kommentarer
Postat av: systeryster maja

alla riktigt seriösa tatuerare tatuerar inte personer under 18 även med målsmans tillåtelse. det finns en stor risk att du kommer ändra dig när du har mognat till lite...

2011-03-23 @ 06:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0