ta tag i läxan!

har haft jätte mycket i skolan därför inte kunnat blogga. plus att jag har varit på konfirmations läger! :-) 
sitter iallafall nu och kollar på Sofias änglar, sista programmet tror jag.. 
menmen, har varit på dans hela eftermiddagen, vi gjorde klart hela dansen som vi har på profilen och så är vi nog snart klara med hela dansen vi har på moderna också, alltså ligger vi ganska bra till! :-D
i fredags hände det en liten olycka i skolan också, jag halkade i en stentrapp så jag slog i ryggen och fick ett litet jack på benet.. men det är bättre nu iallafall vilket är bra! ;-)
kommer iallafall ha ganska stora blåmärken på  båda ställerna ett bra tag.. :/
ida flyttade också i fredags.. :( kommer sakna henne min lilla humorlisa! :(

ska ta och ta tag i engelskan nu och så ska jag kolla klart på sofias änglar sen blir det DH sen också! :-D

ha de gott, igelkott!
denna bild sitter på våran vägg, fast i svartvitt!

Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa§

fin blogg :D

2011-04-05 @ 10:24:17
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0