2010-04-29

tjenixen tjenare hejsan!
haha jag har börjat skriva det i varje nytt blogginlägg jag gör... haha :p

jaja jag tänkte berätta lite om min hemska dag idag!

började med att klockan ringde halv 9 imorse men jag snoozade 5 min sen ringde den igen och jag orkade verkligen inte gå upp då och sen så RÅKADE jag somna om så som tur va så vaknade jag av mig själv men då var klockan halv 10!!
gissa om jag for upp ur sängen som en raket och så gick jag på toa och sminkade mig, 20 i 10 ringde lollo och frågade om jag var klar men det var jag inte jag satte på mig gympakläderna och sprang ner för trappan och tog tre små mackor, men jag hann bara äta upp en så jag fick lov att ta med mig dom andra två mackorna i bilden för lollos mamma skjutsade ner oss till skolan, aja nej började vi med gympa och det gick ganska bra, vi fick hoppa trampett(?) och göra massa andra stationer, sen hade vi SO och efter det hade vi lunch och vi satte uppe på "hyllan" i matsalen och då så vart det plötsligt slagsmål mellan två killar i 8:an och då kunde varken jag, lollo, jeka eller linnea äta nå mer för alla fick ont i magen men som tur var så kom niclas och stoppade det och anders och micke kom upp i allvärldens fart! och efter lunchen hade vi engelska prov som gick ganska bra skulle jag tro :)
efter engelskan hade vi HEL och efter HEL hade vi NO egentligen men vi hade matteprov eftersom vi är lediga imorrn och matteprovet gick åt H*LVETE för mig och alla som gjorde matteprover nu på NO:n var förbannade utom typ Mickan & Magda & Jeka och Ida och Lollo. Jag tycker synd om Anders som har oss i matte för alla var arga men han är typ skitlugn och värsta snäll. 

aja, där fick ni min dag :)

Vad ska ni göra på Valborg? :)

puss
/e'


JAG SAKNAR DIG SJUKT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0