Än en dag närmre turkiet!

Om ungefär en månad åker jag till VÄRMEN! ♥♥
fyfan vad jag längtar, hihi har nyss vart nere och plockat fram lite skor som jag ska ha med mig till Turkiet, det är ju alltid bra att vara i tid.. :$

aja, tänkte berätta lite om min dag

Ja började som vanligt 20 över 8 idag och då hade jag matte, jag satt och lyssnade på musik på mobilen och jämt när jag precis hade satt i hörlurarna i båda öronen så sa lollo ALLTID något till mig.. haha
nej jag ska inte gå in på så mycket detaljer.. ;)

jag slutade skolan 14.40 vilket jag tycker är en relativt bra tid att sluta men tänk vad bra det hade vart om jag slutade samma tid varje dag som jag slutar på onsdagar, tänk vad mycket fritid man skulle få över då än och gå till olika tider varje dag, men gud vad jag är dryg idag.. hahaha :p

när jag kom hem lade jag mej på soffan och sen så lagade jag lite käk till mej och mamma, det fick bli spaghetti (?) och bacon, jag var inte med på träningen idag heller för att jag skulle göra svenskaläxan och plus att jag har skavsår så jag kan typ inte springa, men vi får se hur det är på onsdag för då SKA jag vara med på träningen, punktslut!

Har legat och läst läsläxan så nu är hela boken utläst men det var ett uselt slut verkligen och så finns det ingen fortsättning på boken heller.. :-/
Har ont i halsen nu så jag ska väl snart gå och lägga mig så jag skriver godnatt i det här inlägget för det blir nog inge mer inlägg idag.. :p

Godnatt alla söta läsare! ♥




Får bli en bild sen i somras när jag var i issas stuga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0