hohoho... oops!

ooops! förlåt att jag inte bloggat på JÄTTELÄNGE men va fan solen har ju vart framme så det är ju bäst och passa på! plus att jag inte har setat vid datorn nånting närstan nu när solen har varit framme, vem fan vill de? ;-)
nej nu ska jag sluta prata om varför jag itne bloggat..
Idag var jag på träning och sen på fotbollsmöte vi frick reda på lite saker plus att vi fick beställa nya overaller och kläder överhuvudtaget :-D
jag beställde: en vindoverall, en "vanlig overall", en t-shirt, och ett par strumpor men sen ska jag också köpa ett par svarta shorts! :-)

jag kan inte lova något men jag ska FÖRSÖKA förbättra mig på att blogga.. men de är de jag tycker det inte är så kul men ändå så vill jag att ni ska veta vad jag gör på min "vardag" förutom när jag bloggar, så jag gör det för er skull! ♥

Förresten vill ni att jag ska börja lägga in bilder i varje inlägg? :-)
kommentera vad DU vill att jag ska göra för att förbättra mig lite!

Kommentarer
Postat av: L

ja, det är tråkit utan bilder

2010-04-15 @ 17:32:08
Postat av: elin

sv; men jag ska försöka komma ihåg att lägg upp lite mer bilder men jag har ju inte så många bilder på datorn så jag måste ta lite bilder från Mayas dator också..

2010-04-15 @ 21:58:22
URL: http://elinjjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0