nyss vart ute och gått..

ojdå, här var det längesen man lade in nått nytt.. :$
förlåt med har faktiskt inte setat vid datorn, jag har faktiskt slutat setat vid datorn varje dag och det blir en (Y) för det men en (N) för jag inte bloggar..

har nyss kommit innanför dörren efter att jag och lollo har vart ute och gått runt barberget och det var riktigt skönt faktiskt! Skönt att få komma ut och röra på sig :-D

Nej nu måste jag göra lite matte eftersom vi har prov på måndag vilket jag vill ska gå bra så det är nog bäst att börja röra på lilla rumpestumpen! :-)

blir nog inge mer inlägg idag så lika bra och säga godnatt nu också fast jag inte ens ska gå och lägga mig, men jag ska försöka lägga mig i tid idag eftersom mina kävllar blir ganska sena.. :-/

jaja godnatt nu!



Fick bli en bild på bästaste lollo denhär gången! ♥

puss
/ e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0