Ojsan...

Ojsan här var det dåligt med besökare men vad hade jag kunnat tänka mej när jag inte har lagt in ett enda inlägg när jag var i stockholm... /:

aja, kom hem idag efter en mysig helg i stockholm med Lollo! :-)
har faktiskt inte köpt något alls ellet ett armband var det enda jag köpte i stockholm och det förväntade jag mej inte eftersom jag brukar hitta saker i affärer som inte finns här i borlänge...

Har nyss gått igenom alla nya inlägg som folk lagt in på deras bloggar och jag hade totalt 89 stycken nya inlägg sen i fredags vilket är vääldigt mycket tycker jag.. :-)

Imorrn ska jag hitta på något med min kära systeryster eftersom vi har LOV! :-D
jag ska vara med min underbara stina b nån dag på lovet också! ♥
aja nu börjar jag få ont i ryggen men vi får höras av imorrn! :-D godnatt! ♥

 

juste imorrn åker lollo och stina till härjedalen.. :-( ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0