RÄDD!!!!

SERIÖST JAG HAR ALDRIG VART SÅ RÄDD SOM JAG VART IDAG!
det var så här:
jag stina och lollo satt på bussen från kupolen nu typ vid 19.20 och sen så står det ett par SKIT fulla killar utanför bussen med öl i handen, sen så gick det av en till tjej som typ var född 94(?) och sen så stannade dom där killarna henne och började prata med henne, sen när vi gick uppåt sjukhuset så ropade dom efter oss för vi ville ju inte gå förbi dom eller för man visste ju inte vad dom kunde göra, aja så då gick vi uppåt mot lollo, sen så stannade vi efter vägen och jag ringde mamma så fick hon komma och hämta oss men hon var så seg så dom kom uppåt mot oss och då hade dom fler kompisar med sig så gick dom mot oss så började jag springa och lollo och stina gick bara sakta så jag började springa upp mot lollos hus men så ringde jag mamma igen och frågade vart hon var så då hade hon precis åkt hemifrån så kom hon och hämtade oss sen så skjutsade vi hem lollo och stina. Men helt seriöst så har varken jag, lollo eller stina var så rädda i hela vårt liv som då!!

Jag köpte ingenting på kupolen, så jag har tjänat in lite mer pengar ;-)
men jag måste leta på en bikini när jag åker till stockholm nästa helg! Måste ju ha massa bikinisar med till Turkiet, om det nu blir något villsäga....

och jag ska börja med bilder i varje inlägg tror jag ;-)
så det är väl lika bra att jag börjar nudå! :-D


jag saknar Hanna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0