sitter med stina! ♥

hej, sitter här med bästastina och vi har nyss ätit lite lunch, det vart korvsås och makaroner.
Stina ska snart gå ut för hennes mamma vill ha ett kort på hon och hennes syskon.. :-)
Jag och mamma ska till kupolen när hon kommer hem för det är tag 3 skor betala för 2 på stadium så jag ska få ett par nya fotbollsskor och ett par nya CONVERSE! :-DD
Har beslutsångest över om jag ska ta vita eller svarta converse, kan du hjälpa mej?. för vitt är ju snyggt med typ alla har ju det så det är inte kul och ha lika som någonannan.. men annars kanske jag inte ska ta några converse för jag hitta ett par GRYMT snygga i stockholm dom är typ turkosa, (kanske slänger in en bild här under på dom om jag hittar någon bra..)
och svarta är ju också skitsnygga och om dom skulle bli lortiga så syns ju inte de lika bra som på dom vita.. :p men vi får se hur de blir! :-))
och ikväll kommer anna, mormor, morfar, maya och kanske adam tror jag för vi ska fira anna för hon har fyllt år så vi ska fika lite och bara ha trevligt! :-D

puss!










jag älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0