just nu:

hej, har inte kunnat blogga i helgen för jag har vart på dansuppvisning, eller ja jag har dansat :)
men det har väl inte gjort er något för jag har ju ändå inte lagt ut något på ååår, men det får ni räkna med för jag har ett liv utanför datorn också så om du ska läsa min blogg får du inte klaga på att jag aldrig lägger ut något eller lägger ut något varje dag för jag skriver när jag har lust och tid!

och just nu har jag tid och tänkte visa er hur jag ser ut nu för jag har nyss kommit ur duschen, har haft hårinpackning och the body shop´s body scrub med doft av coccos och just nu har jag en ansiktsmask som kommer ifrån Make up Store :)

nu får ni kanske vänta ett tag efter andra inlägget kommer, eller man vet aldrig med mig ;)

puss på er!
världens sämsta bild men ni ser ju iaf ;)

Kommentarer
Postat av: elsa

Fin blogg elin (L)

2010-12-07 @ 19:34:43
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: lina

sv: okej :)

2010-12-19 @ 20:46:17
URL: http://rlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0