Sound of Music

tjoo!

Just nu sitter jag och sjunger med till låtarna som kommer visas på tv, jag pratar förstås om "Sound of Music" låtarna! jag tycker dom är bra även fast dom är gamla.. :P

aja, vaknade runt halv 12 tiden tror jag, har hunnit duscha, ätit och sprungit runt och letat efter en laddare under den tiden.
Ikväll ska jag sova hos Isabelle i hennes stuga med Lollo, Sofia och Lina :-D
kvällen kommer bli grym verkligen! :)

ja, nu ska jag börja packa lite smått så där ;)
få se om de kommer upp ett inlägg i kväll, juste ska höra med issa om hon kunde fixa lite med min blogg också :)

ha de bra, för de tänker jag ha! 

f o t o:  Maya Jansson
m o d e l l:  Elin Jansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0