torsdagar är inte roliga..

Hejhej, dålig uppdatering igår men jag var på kupolen med lollo hela dage och hade massa so och plugga på...

Iallafall så hade jag tänkt att skriva ett litet inlägg här nu, får se om det blir litet eller.. haha ;)

Iaf så började vi 8.30 idag, jag gick till skolan med issa men jag skulle igentligen gå med lollo och issa men lollo hade inte kommit till oss när vi skulle gå och vi gick ändå när klockan var 8.15-8.20 så vi gick utan henne men hon hann ändå i tid till skolan som tur va! :)
vi hade hel på vår första lektion sen efter det hade vi idrott - Skridskor.. :@ hatar verkligen att åka skridskor för man blir iskall om fötterna och sen så kan jag inte åka typ.. haha ;)
sen hade vi so prov som vi skulle göra i grupp som tur va, för jag hade inte tränat så mycket.. hah :$
Vi fick pannkakor till lunch det var ganska gott sen hade vi engelska där vi fick så på GOAL som vi som gick på dv tidigare redan sett i 6:an så det är inte kul plus att det är engelsktextat och jag fattar typ inget.. -.-'
vi hade hel igen sen efter de hade vi no och vi skulle redovisa vårt jobb om djur men det gjorde jag, lollo och hanna igår så vi hade redan gjort de.. :)

Sen slutade vi, då hade en del tjejer i 7b blivit pulade och sånt så endel var helt isiga och snöiga över hela kroppen, ganska kalllt borde de har varit? ;) tycker synd om er !!

Idag kanske en rörmokare kommer hit och fixar vår diskmaskin får hoppas på det.. :D
Sen typ vid halv sju- sju tiden ska nog jag och lollo till kupolen idag IGEN!! Vi har vart där i TRE dagar i RAD då!! ;oo

så ser min dag ut, jag måste plugga på spanskaglosorna idag också... :/

aja, ha det bra tills vi hörs igen! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0