spotify + lollo = en bra kombination!

just det!
rubriken stämmer helt enkelt in här vääldigt bra! :-)
idag eller rättare sagt igår var jag till valbo med anna, maya, mormis och mami :)
fick med mig en bandeau bh och ett par trosor hem från bikbok :-)
sitter just nu och väntar på att lollo ska komma ner från toan men se där, vilken tajming jag har för hon kom precis ner :-D
sitter och lyssnar på music och tittar lite då och då på criminal minds :-)
vi har nyss tittat på Snabba cash igen ;-)
nej nu kommer bilder :)
2 för 1 och så bjuder de på de billigaste så det blev bara 99 :- och de blev för bh:n :-D
det är helt sjukt hur många bh:ar jag har köpt på sista tiden typ 10000000 tror jag, nejdå men minst 10 stycken .. :-P

Kommentarer
Postat av: I S S A

Sån där tänkte jag köpa men jag ville ha svart eller vit och det fanns ju bara rosa och blå :)

2010-07-27 @ 10:45:01
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0