18.33 - NYA JEANS

hejhoppilingonskogen! :-D
jag slutade klockan 20 över 3 idag och gick då hem och åt lite mellis. När mamma kom hem hade hon, mormor och Maya vart i väg till Falun och tittat på jackor till mormor, jag fick även två par nya jeans som var väääldigt efterlängtade eftersom jag inte har nå jeans typ.. :-p
vi skjutsade hem Maya och mormor sen åkte vi och handlade och nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska nu gå ner och hjälpa mami med maten sen MÅSTE jag göra fackuppsatsen som ska vara klar imorrn..

får se om de kommer nå mer inlägg, idag! :-)) ♥









nu var det en lat liten elin men hon orkar inte göra ett kollage så ni får ta det så här! :-D


Kommentarer
Postat av: I S S A

Snygga! :)

2010-03-18 @ 20:09:11
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0