Hos grannen

Hej, ja som sagt jag är inne hos min granne för mitt internet fungerar inte men jag har sånna snälla grannar så jag får sitta vid deras dator. :-)
Nu låter det somom jag bara sitter vid datorn inne hos dom men det gör jag inte för jag är med min minsta granne Ida också men nu har hon gått och lagt sig så då passar jag på och kolla runt lite på internet. Sitter också och väntar på att lollo ska smsa mig för hon kanske ska sova hemma hos mig i natt,

Lollo om du ser det här ring mig för mona undrar om vi vill åka skidor med henne idag hon ska åka typ vid halv 5eller nått  :-)

aja nu ska jag gå, vi får se om det blir nå mer inlägg idag om mitt internet fungerar :-D

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0