Kupolen med Maya och Malin :-)

Ja som sagt så var jag på kupolen med Maya och Malin, jag köpte en döskallering som du kommer få se bild på här nedanför om en liten stund. Maya köpte även ett par skitsnygga nitörhängen som jag kommer få låna ibland som det också kommer komma en bild på härunder :-)
Har pluggat lite matte också.

imorrn är det äntligen onsdag och då har vi dans första lektionen sen har vi no x2 i rad sen äter vi och efter de har vi idrott sen mentorstid sen slutar vi och då är klockan 10 i 2 och sen har jag träning mellan 16,30 - 18,00 så blir det nog lite mer bloggning framåt kvällen sen! :-)

där har ni min morgondag också ;-)

haha nej nu är jag för dryg så nu ska jag lägga in bilderna här under sen ska jag stänga av datorn! godnatt :-)♥ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0