olycksdag.. :/

hej, förlåt för dålig uppdatering men jag har gjort massa annat idag och inte setat vid datorn någonting nu på dagen bara på kvällen :-)

tänkte berätta min dag för er, kära läsare! :-D

När jag kom till skolan klockan halv 9 hade jag först hel, efter helen hände en sak som igentligen inte skulle hända, det var så att jag hade en lapp med mig om att jag inte skulle vara med på idrotten för vi hade idrott och jag skulle ite vara med för jag är förkyld, men då bad Niclas mej och ida att vi skulle sätta upp vollyboll stolparna, (det man sätter näten i) och då satte jag dit en stolpe själv och så hade jag fingret på stolpen så, såklart men när jag hade satt i stolpen i hålet i marken hände de, det var det man ska sätta in höjden(?) på tror jag de var, och det satt löst så det åkte ner på mitt finger så det skar upp typ hela fingertoppen eller det försvann en ganska stor skinnbit iaf och så började de blöda skit mycket så jag grinade halft för hela jävla fingret dunkade och jag kunde inte göra något plus att jag grät för jag blev rädd, men sen så satte vi på ett plåster men det blödde igenom så jag och ida gick till skolsyster och tittade om hon var där men det var hon såklart inte..  så jag ringde mamma och grinade men hon kunde inte höra vad jag sa så hon fick lov att prata med ida, och såret vart inte så djupt. Men niclas gick upp och hämtade erik som vart sjukvårdare i militären så han fick titta på det och han sa att det inte var så farligt och sen kom jenny som är lärare för årskurs 8 och tittade på det och hon trodde att det skulle tejpas och inte sys, för det var ju itne så djupt, så jag fick lov att gå in och sätta mig i cafeterian med ida och erik sa åt emil att han skulle titta till mig och jag skulle säga till han om jag blev att må illa, erik gick in i cafeterian och hämtade något kallt så han hämtade ett 8 pack(?) stort paket med Billy´s Pan Pizzor.. :p och så satt jag där med fingret på det paketet tills mamma kom och hämtade mig så vi åkte upp till sjukhuset och där gjorde hon rent de och satte på nå nät på såret sen nån tuss eller nått sen ett stort plåster så nu sitter jag med de på fingret.. :-/
Efter eller när jag kom tillbaka till skolan så hade jag so prov och alla undrade hur det gick och så med fingret, så då sa jag att det gick bra, för de gjorde de ju också och jag fick 8 rätt på so provet och jag hade typ inte pluggat.. :-P
efter de hade jag lunch och efter lunchen hade jag engelska med någon Torkel och efter engelskan hade jag hel och sen hade jag no sen slutade jag! :-D och då var klockan 20 över 3.. :-P

När jag kom hem gick jag in till min granne typ precis när ja kom hem och sen ringde mamma ioch frågade om jag ville med hon och anna på massa affärer så då följde jag väl med och sen åt vi på subway. När jag kom hem så gick jag ut och gick med lollo och sen bakade jag "Magdalenas" (muffins på spanska) och sen satte jag mig vid datorn och nu ska jag gå in och duscha snabbt! :-D

DEt var min dag de :-D

puss och godnatt! :-) ♥

Kommentarer
Postat av: lina

stackars elin(L)

2010-03-12 @ 20:59:03
URL: http://rlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0