Uppsala med Lollo, Mamma och Maya :-D ♥

♥Tjabba, Tjena Hallå!

Kom hem från pappsen för ungefär 3-4 timmar sen. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn för han skulle och jobba så då skjutsade han hem mig. Har setat vid datorn sen dess eller jag, mamma och Maya var till ÖB och Ica Maxi en snabbis också :-)

Nej nu tänkte jag lägga upp bilderna sen uppsala när jag var där med mamma, Maya och Lollo :-D ♥


Lollo på väg och hämta Maya :-)♥


Maya :-) ♥


Hihi, den bjuder jag på!!


Min mamma :-)♥


Nu ska Lollo sova! :-( ♥


Men hon somande aldrig :-D ♥


Maya, när vi nästan är framme i uppsala, och hon gör sin min väldigt snyggt ;) ♥


Maya, hon är ju som hon är hon :-) ♥


Uppsala konsert och kongress :-)


HAHAHA, det här är jag, de :-D


Lollo, den här får du bjuda på! :) ♥


HAHAHAHAHAHA DEN BJUDER VI PÅ!!!!!!♥


Elin :-))


Den får du lov att bjuda på för den är så söööööt! ♥♥♥


Denna bild får avsluta en häääärlig dag i uppsala med Mami, Maya och Lollo! ♥♥


Kommentarer
Postat av: I S S A

alltså är de spegelglas i era glasögon?

eller alltså är dom inte genomskinliga när andra tittar men när man tittar själv är dom de? :) hahaha

grymt snygga tjejer elin & lollo! :)

2010-03-08 @ 17:57:19
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0