100 inlägg med detta! :-D

tjenixen tjenare hejsan!

det här blir mitt hundrade inlägg på min blogg! :-D

idag var de sista dagen jag såg Mickan & Magda innan de åker till Kreta, vi kommer inte ses på 2 VECKOR!!!
det var inte kul... :-(
haha, det låter somom någon har dött men det känns faktiskt hemskt att inte träffas på så länge..

I'm gonna miss you! ♥

jaja,
som ni såg fick ni ett inlägg imorse, för mamma skulle titta nått på datorn så passade jag på att kika runt lite och hann skriva ett inlägg! :-D

ska till falun någondag innan jag åker till TURKLAND! :-D

puss
/e'



Kommentarer
Postat av: magda

kommer sakna dig eeelin :(<3

2010-05-13 @ 18:21:33
URL: http://magdasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0