ingen bloggning

tjenixen tjenare hejsan!

förlåt för JÄTTEDÅLIG uppdatering men jag har varken haft lust eller ork och blogga under helgen för jag har umgåtts med mina underbara vänner och vi har myst och sånt och då orkade jag inte blogga :-)

Iallafall så har vi börjat med en temavecka nu i skolan som heter - människors lika värde och jag fick en bra grupp, eller det enda som var bra med min grupp är att jag och LOLLO är i SAMMA grupp!!!! :-D
snacka om att elin fick sig ett HAPPYFACE när dom läste upp grupperna! :-D

aja ska byta om nu för kvart i 6 kommer peter och hämtar mig för då åker vi på träningen! :-D

nej nu ska jag gå och fixa det, ha de bra tills vi hörs nästa gång! :-)

puss

/e'

juste mickan är klar med min nya header nu som ni kanske ser? ;-)
TACK MICKAN! ♥



jobbig dag idag♥


Kommentarer
Postat av: lina

åh vad fin bild :)

2010-05-05 @ 07:20:18
URL: http://rlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0