nu ska jag krypa ner :)

Tjenixen tjenare hejsan

jag, lollo och stinag var till kupolen idag och jag fick med mig 2 bikinin hem! :-D
ska titta efter på hm:s hemsida om dom fins där, och om dom finns där så får ni bilder på dom, för just nu har ni en lat elin framför datorn-bloggen ;-)
Hon sitter även och tjockar i sig en: Marabou Digestive :-)

nej nu ska den trötta och tjocka elin krypa ner under täcket och sova gott! :-D

Puss
/e'






 








49,50:-
Visit hm.com









49,50:-
Visit hm.com









49,50:-
Visit hm.com








49,50:-
Visit hm.com



Men det här linnet vill jag ha!








49,50:-
Visit hm.com


om du trycker på bilderna så står det att kampanjen har upphört men de har den inte!  ;-)♥


Kommentarer
Postat av: StinaG

Men om du har hittat det där linnet på hm:s hemsida så kan du ju beställa hem ett:D ? (L)

2010-05-07 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0