อรุณสวัสดิ์

hej på er sötisar!
igår var jag till romme med isabelle & sofia!
gick bra att åka andra gången också, bara att skidorna jag fick först inte var bra så jag fick gå och byta.
kollade på melodifestivalen med lollo och hennes mamma, Eric Saade gick vidare och vem kunde inte lista ut de?
The Playsounds gick också vidare till globen, men jag tyckte att Sara Varge skulle gått vidare fast det gjorde hon ju fast bara till andra chansen så jag hoppas hon går vidare därifrån för den låten var bra!
Åkte hem till syster sen eftersom mami inte var hemma. Vi kollade på film och åt Oxbiff, klyftpotatis, morötter och beasås, hur gått som hellst!
iallafall kollade vi på filmen "The Switch", tyckte den var bra!
på tal om filmer håller jag på att ladda ner "Trassel" och "Dumma mej" nu, så dka jag väl se dom någondag, men inte blir det idag tror jag för vid 1 ska jag till kupolen med lollo och stina och klockan 8 börjar tvkvällen som är varje söndag!

20.00 - Solsidan
21.00 - Wallander Tjuven
kanske ska gå upp och börja fixa mig och äta något innan jag åker, ni får ha det bra!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0