huvudvärk, ovanligt? nej!

kände nyss av att jag fått huvudvärk! INTE BRA! 
måste nog ta och kolla upp min huvudvärk snart. har ju huvudvärk nästan 3-4 gånger i veckan vilket betyder att jag halvt går på ipren, alvedon osv.
om man tar för mycket kan man ju dö, vilket jag inte hade tänkt göra än!
nej, måste nog gå till doktorn med mitt stackars huvud innan de sprängs, vilket inte händer om så länge, i think!
ikväll blir det tv tittande igen!
blir ju solsidan och Wallander som man inte får missa, så jag kommer ju inte få sova så mycket i natt heller eftersom Wallander slutar runt 11 tiden och jag går upp kvart i 7...men har man väl börjat kolla på en film kan man inte sluta titta mitt i den, utan man måste se klart hela, annars är det ingen vits att kolla från början heller.
nu ska jag sluta vara negativ, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0