läxor, läxor och åter igen läxor

vi simmar verkligen i läxor nu, förra veckan och den här veckan har varit så dryga. vi har fått en läxa en dag till en annan osv.
på tal om läxor så ligger jag och försöker läsa min engelska bok som egentligen skulle vart utläst tills imorgon, men jag har cirka 70 sidor kvar så det kan Karolah fet glömma att jag kommer ligga uppe hela natten för att läsa ut den.
gjorde nyss klart läxan om svepaskar också, så den ska jag skriva ut och ge till Håkan imorgon tänkte jag :)
karolah får boken på måndag av mig, säger att jag glömde boken hemma så kan jag ju läsa under helgen, smart va ? ;)
nej nu ska jag fortsätta!
och inläggen om lollo och stinag kommer imorgon, det lovar jag!! 

pussss&godnatt!

ganska långtråkig, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0