mina bästa vänner!

Stina Gärdeman Grek

säger lika till dig som till lollo, vart ska jag börja ? 

vi har kännt varann hela livet eftersom vi var grannar när vi var små, men sen flyttade du, vilket jag inte tyckte var kul..
du har också vart en vän som alltid ställt upp för mig, du är en vän som alla vill ha!
du är 100 gånger bättre än mig och ändå vill du vara med mig, vilket jag tycker är bra!
du, jag och lollo har alla minnen tillsammans tror jag, eller nästan iallafall.
du och jag ska bli rockstjärnor, jobba på ssab och bli jättelånga!
haha kommer du ihåg när vi sa så när vi var små? :D
jag råkade somna i eran soffa när vi bodde grannar, och kommer du ihåg när jag fick en blånagel för att jag råkade klämma fingret i dörren och rusade hem till mamma och grät, HAHA! 
vi gör flera minnen i sommar hoppas jag!
sommaren kommer bli awesome med dig, lollo, stina och nora!
jag älskar dig!! ♥♥

Kommentarer
Postat av: elsa

asså det här är så gulligt så jag dör!!! :'-) <3

2011-02-13 @ 19:25:52
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0