20110128

hej på er sötisar!

slutade skolan 20 i 4 idag, gick hem till stina direkt efter skolan, sen gick jag hem och packade väskan eftersom jag är hemma hos pappa under helgen.
Vid 6 tiden ungefär åkte jag och mays till kupolen en sväng, fick med mig två tröjor, en earcliff, puder, kedja och ett lypsyl :)
visar bild på de någondag här framöver ;)
justeja har fortfarande inte lagt ut bilder på sakerna jag köpte i stockholm, men dom får komma i samma veva som dom andra grejerna ;)
Min mellanslags knapp på tangentbordet är skit seg!!! drygt...
kom hem för cirkus 1 timme sen från bio, var på filmen " Love & Other Drugs " den var faktiskt bra tycker jag, blev lite tårar i slutet av den också ;)

i konfirmations present ska jag önska mig en ny mobil, en Iphone 4 som är vit, tycker den vita är mycket snyggare än den svarta faktiskt, vet inte varför :)

nej nu ska jag kika på tv innan jag sover, godnatt! :)

BTW, jag sover i mitt rum för första gången på typ 5 år här hemma hos pappa i natt, få se hur de går ;)
nej nu godnatt!
den är ju sjukt mycket snyggare än den svarta... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0