besöksrekord!

hej!

har nyss kommit hem från träningen, gud vad skönt det är att vara tillbaka kan jag då säga, så skönt att springa runt på det där gröna gräset och jaga den där förbaskade bollen som ska in i rätt nät! I love it!
Ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt, sen ska jag kika runt på lite bloggar sen sussilura lite sött!
Ska göra ett tidinställt också så ni får ett inlägg imorgon bitti eftersom jag inte har tid att sitta vid datorn på morgonen.. :)

nej nu ropar duschen, sen säger jag godnatt, sov sött!! :)
p.s jag hade fan besöksrekord i söndags, haha fråga inte hur många de var för så många var de inte men mitt nya rekord iallafall! :) d.s
nu får ni en bild på eran duktiga tjej som tränar så det ryker! HAHA
haha jadu, så kan man också se ut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0