CSI: Miami

Sitter och kollar på ett jätte spännande avsnitt av CSI: Miami, det är någon som har rymt från fängelset och går och skjuter ihjäl massa folk... haha låter inte så lockande men de är bra iaf!
Jag har blivit besatt av sånna här serier och filmer, typ som CSI, Wallander, Johan Falk, Beck, Irene Huss osv..
men det är så sjukt jäkla bra när det är så spännande och när poliser letar efter gärningsmännen.. haha
På tal om filmer, det blir "Wallander - Hämden" på söndag klockan 21.00, äntligen har dom börjat igen dom där filmerna, då blir det som förut att jag och mamma sitter nere först och kollar på det tills de blir reklam första gången, då går vi upp och så borstar mamma tänderna och sen kollar vi på fortsättningen uppe på mitt rum sen sover jag! 
hihi, det är så mysigt :)

nu ska jag fortsätta kolla, men jag kom nyss på att det var reklam så jag ska väl kika runt här lite på lite modebloggar och så får vi se om jag får insperation :)

jag har iallafall morgondagens outfit tror jag, haha men det är tyra på bilden men jag ska ha liknande kläder på mig ;)

nu börjar de igen!

P.S såg nyss att det blir "Irene Huss - Tatuerad torso" på onsdag klockan 21.00 på kanal 5, kom ihåg att se de, de är skitbra! :D     D.S
puss&godnatt!

CSI: Miami teamet ;)
UPDATE: glömde outfiten, hahah men här kommer den! :)

oj, såg nu att bilden blev halv, haha men ni ser iallafall, nu ska jag se på CSI!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0